محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

محمدمعین زیباترین هدیه خدا

دوباره سلام...

1392/4/14 0:00
نویسنده : مامان و بابا
989 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از مدتها امروز موفق شدم بیام و دوباره آپ کنم, متاسفانه در این مدتی که گذشت هم من و هم محمد معین سرما خوردیم و بیشتر این روزها با مریضی گذشت, اول من سرما خوردم و حدودا ده روز طول کشید تا خوب بشم بعد من هم محمد معین مریض شد و بد جوری تب کرد, سه روز پشت سر هم شدیدا تب داشت و اصلا هم تبش پایین نمی اومد, دو روز پشت سر هم دکتر بردیمش و بعد از سه روز کم کم تبش اومد پایین ,خلاصـــــــه اینکه روز های گذشته هر دوتامون حال و حوصلـــه درست و حسابی نداشتیـــــــــــم و راستــــــــش دل و دماغ آپ کردن رو هم نداشتـــــــــــــــــــــــــــــم 

ولی الان خدا رو شکر هر دوتامون خوب خوب شدیم و دوباره برگشتیم

 

حالا بریم سراغ عکسای محمد معین که امروز ازش گرفتــــــــــــــــــــــم

 

امروز با هم رفتیم خریــــــــــد محمد معین هم که عشق خرید داره

هم کلی کـــــــــــیف کرد هم کلی خـــــــــرید

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد هم رفتیم پارکـــــــــــــــــــــــ...

 

 

 

 

 

 

 

بعد هم محمد معین رفت خونه بابا بزرگ و ما چون وسایلها رو باید می بردیم خونه برگشیم خونه اونجا هم محمد معین با بابابزرگ رفته بود پارک و کلی بازی کرده بود و خوش گذرونده بود.

 

 خب اینم از حال و روز این روزهای ما , فعلا بای تا پست بعدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان یاسمن و محمد پارسا
15 تیر 92 0:53
وای چقد بدخدا را شکر که حالا حالتون خوبه ایشالاه همیشه سالم و سلامت باشید عزیزم خیلی عکسات قشنگه دست مامانی درد نکنه

ممنون گلمـــــــــــ از محبتت

نازنين
16 تیر 92 15:34
محمد معين عزيزم مريضي به دور گلم انشالا هميشه در كنا مامان بابا در سلامتي كامل به سر ببرين جييييييگر
چقددددددخوردني شديييييييي


مرسی گلم
لطف داریـــــــــــن
مامان دینا جون
16 تیر 92 16:43
خدا بد نده عزیزم.معلومه مریضی محمدمعین شدید بوده آخه لاغر شده.ایشالا که همیشه تنتون سالم باشه و روزهاتون به گردش و تفریح بگذره.

مرسی عزیزم ممـــــــــنون

مامان یاسمن و محمد پارسا
20 تیر 92 13:28
وای شرمنده ببخشید عزیز دلم فکر کردم براتون گذاشتم سهل انگاری م و ببخشید منم خیلی دوستتون دارم اولین و بهترین دوستم اینچا شما بودید عزیزم باور می کنید متن پست جدید و که می زاشتم شما اول تو ذهنم اومدید بخدا راست می گم مامانی از دستم ناراحت نشو من هر روز اینجا میام منتظر پست جدیدم الان هم طبق عادتی که میام فکر کردم اومدم و براتون گذاشتم از این به بعد حواسم جمع می کنم دوستتون دارم عزیزم برو خصوصی

ممنون گلم از بابت همه محبت هایی که به ما داری
هم خودت هم کوچولوهای نازت جز بهترین دوستان وبلاگی من و محمد معین هستین,ماهم خیلی دوستون داریم,ممنون از بابت رمز عزیـــزم
دیگه خجالتمون نده خانومی

مامان تارا و باربد
22 تیر 92 12:27
سلام عزیزم خوبی چه عکسایی چه پسر پایه خریدی خوشم میاد خودش انتخاب می کنه امیدوارم همیشه شاد و خوش باشید


مرسی گلم
آره عزیزم بد جوری هم پایه است برا خرید
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 تیر 92 16:48



از من هزارتا
نازنين
23 تیر 92 11:41


مامان یاسمن و محمد پارسا
23 تیر 92 11:55
ماان اون عکس محمد معین که در حال راه رفتن گرفتید خیلی دوستش دارم فدای اون چهره ماهت بشم من


خدا نکنه عزیزم فدای محبتت
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 تیر 92 9:28

اسمتون و تو فهرستها دیدم دویدم اومدم فکر کردم مطلب جدیدی هست نبود اخه صبح اومدم فکر کردم من ندیدم دوباره اومدم مامانی


ممنـــــــــــــون گلم که سر میزنی
نازنين
25 تیر 92 17:28
سهم انسان ازهستي به وسعت قلب مهربان اوست....بي شك تمام هستي سهم توست.....


مــــــــــرسی گلم لطف داری
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 تیر 92 18:57
مامانی زود باش پست جدید


چشـــــــــــــم عزیزم
نرگس مامان باران قلنبه
29 تیر 92 14:26
عزیزم نماز روزه هاتون قبول
ماشالا چه عکسهای خوشگلی


نماز و روزه شما هم قبول باشه عزیزمــــــــــــ
مرسی گلم لطف داری
مامان ایدین
29 تیر 92 16:16
ایشالا همیشه سالم باشین


ممنون گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 تیر 92 16:33
حتما عزیزم باور کنید پریشب حرم بودیم تا رفتم جلوی ضریح یاد شما افتادم دوستتون دارم ایشالاه به سلامتی ساکن که شدید پستهای قشنگتون را بزارید


مرسی گلم زیارتت قبول باشه,چشم حتما
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 تیر 92 0:59
افرین مامان باهوش البته یه خبر دیگه هم هست


مبارکــــــــــــــــــه عزیزم
چه خبری؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 تیر 92 3:49
یه جورای توهمین مایه هاست


منتظر خبرای جدید هستم عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 مرداد 92 14:57
عزیزم دلم براتون تنگ شده ود اومدم سر بهتون بزنم


ممنون عزیزم لطف کردی
خاله کمیل و کیان
4 مرداد 92 0:37
خوشحال میشم اگه باهم تبادل لینک داشته باشیم.لینکتون میکنم مامانی پیش ماهم بیایید http://komeylbaba.niniweblog.com/


چشم در اولین فرصت خدمت میرسم
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 مرداد 92 11:30
خسته نباشی مامان کاش اونجا بودم می ومیومدم کمکت

مرسی عزیزم که به فکر مایی

خاله کمیل و کیان
18 مرداد 92 1:31
چه عکسای خوشگلی


چشماتون خوشگلن عزیزم