محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

محمدمعین زیباترین هدیه خدا

پنجمین سالگرد ازدواج من و بابایی

1392/5/9 16:52
نویسنده : مامان و بابا
1,473 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مـــّــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد مـــــــــن:

 

چیــــــــــــــــــــــــــزی در کلامـــــــــــم نیست

 

جز دوستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم هایی

 

که واژه نیستنـــــــــــــــــــــد

 

مثل دمــــــــــــــــــ در پی بازدمـــــــــــــــــــــ

 

حیاتم را رقـــــــــــــــــم می زنند ...

 

پنجمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین سالگــــــــــــــــــــرد یـــــــکی شدنمـــــــــــــــــــــــــــان مــــــــــــبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان یاسمن و محمد پارسا
9 مرداد 92 16:50
مبارک باشه مامانی ایشالاه خوشبخت و خوش و خرم باشید با فرشته زندگیتون


ممـــــــــــــــــــــــنون گلمـ
نازنين
9 مرداد 92 17:30
مبارك مباركتون باشه مهربان بانووووووو انشالا ساليان سال در كنار هم سه تايي خوشبخت وخوشحال زندگي كنيييييين


مرسی عزیزم از لطفت
مامان کمیل و کیان
10 مرداد 92 2:43
مبارک باشه عزیزممممممممممممممم


ممنون عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 مرداد 92 15:25
عزیزم خصوصی


چشم مامانی
مامان مهنا
14 مرداد 92 2:26
به به مبارک


ممـــــــــــنون
مامان دینا
14 مرداد 92 15:26
مبارک باشه خانمی.ایشالا که سالیان سال کنار هم خوشبخت زندگی کنین.


مرسی عزیزم
خاله کمیل و کیان
14 مرداد 92 20:50
مبارک باشه مامان جون پیش ما نمیایی


چشم عزیزم میام ممنونم
خاله کمیل و کیان
15 مرداد 92 20:16
فدای تو پسر خوشمل .اهنگ وبلاگتونم خیلی قشنگه


خدا نکنه عزیزم, نظر لطفتونه
مامان آنیسا
15 مرداد 92 22:22
تبریک میگم عزیزم ایشالا سالیان سال خوب و خوش و عشقولانه کنار هم زندگی کنید


ممنون عزیزم
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 22:36
سلام.. عبادتتون قبول...
ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم
اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید
اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم
پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم
اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم
مرسی از لطفت
دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....
خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی
امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم
موفق و پیروز باشی


چشم در اولین فرصت اس ام اس می کنم
نازنين
16 مرداد 92 16:36
مهربوناااااا پيشاپيش عيدتون مباااااارك


ممنون عزیزمــــــــــ
خاله کمیل و کیان
16 مرداد 92 19:56
مامانی عیدتون پیشاپیش مبارک عیدی کوچولو


مرسی گلم ممنون
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 مرداد 92 4:40
عیدتون مبارک عزیز دلم

ممنون عزیـــــــــزم

مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مرداد 92 15:17
عزیزم خصوصی

الان میرم گلم

هستی
1 شهریور 92 2:52
سلاااااااااااااااااام واقعا وب جالبی د ارین -امروز تولد خاله نازنینه -خودش رفته سفر جاش وقعا خالیه-میخام از همه دوستاش دعوت کنم ک بیان وبهش تولدشو تبریک تا موقعی ک برمیگرده یه عالمه خوشحال شه
اینم ادرس وبلاگش gachsaran666.blogfa.com


حتما عزیزم ممنون از اینکه خبر دادین
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 شهریور 92 1:22


ممنونم گلم
عسل بانو
4 شهریور 92 9:02
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه

امیدوارم همیشه سلامت و خوشحال در کنار هم باشید

چرا پست جدید نمی ذاری

از محمدمعین عزیز هم عکس جدید بذار عزیزم

ممنون عزیزم از محبتت
سرگرم اسباب کشی هستم گلم,به روی چشم در اولین فرصت هم پست جدید میذارم هم عکسای جدید از محمد معین

مامان یاسمن و محمد پارسا
5 شهریور 92 8:09
مامان برامونچرا نمی نویسید دلم برا دیدن صورت ماه معین جون تنگ شده


عزیزم انشالا تا هفته آینده کارام تموم میشه و میام همه چیز رو می نویسم
ممنونم گلم از محبتت
مامان امیرمهدی
10 شهریور 92 16:59
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک
من یه مدت نت نبودم دلم واسه همتون تنگ شده بود
راستی زن داداشت زایمان کرد؟؟؟؟؟؟


سلام عزیزم
منم مثل شما تازه برگشتم
به زودی میام پیشت و برات تعریف میکنم
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 شهریور 92 14:56
مامان چرا پست جدید نمی زارید بفرمایید خصوصی

عزیزم تو پست جدید همه چیز رو مینویسم
نازنين
17 شهریور 92 12:15
سلاااام مهربون مرسي از اينكه تو ايام نبودنم به يادم بودي محمد معين عزيزم چطوره جدا دلتنگتون شديم واقعا از داشتن همچين دوستاي همدلي خوشحالم وچه خوب كه هستين دوستون داريم زياااااد


ممنون عزیزم منم از دوستی با شما خیلی خوشحالم
و خیلــــــــــــــــی هم دوستتون دارم
نازنين
24 شهریور 92 18:57
سلام مهربون تولد ارينم نزديكه خوشحال ميشم بش تبريك بگين اخه كامنتارو باهم ميخونيم مرسي از همراهيت گلم


چشم عزیزم حتما