محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

محمدمعین زیباترین هدیه خدا

سفر به مشهد ...

1392/7/13 13:45
نویسنده : مامان و بابا
1,213 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دوستای عزیز ما برگشتیم دوباره ...

چند وقتی بود که هوس زیارت امام رضا رو کرده بودیم ولی به خاطر مشغله های زیادی

که داشتیم  نمیشد بریم سفر, که بالاخره فرصت شد و پنجشنبه ٤ مهر عازم مشهد

شدیم , من که بعد از این همه وقت فقط دلم زیارت میخواست و خدا رو شکر یه دل سیر

هم زیارت کردم , یاد همه دوستان هم بودم و همگیتون رو  دعا کردم

از سفرمون بگم که شب اول قم موندیم و حرم حضرت معصومه و جمکران رفتیم , اما محمد معین

اصلا دلش نمی خواست ازش عکس بگیریم و فقط این و اون ور می دوید و بازی می کرد برا همین

هیچ عکسی از قم نداریم , کلا تو چند جا موفق شدم از محمد معین عکس بگیرم که براتون میذارم

بیشتر جاهایی که رفتیم محمد معین نذاشت ازش عکس بگیریم, حالا بریم سراغ چند تا عکسی که

گرفتیم

 

اینا عکسا رو بین راه گرفتیم

 

 

 

 

 

اینها عکسای نیشابور هست _ آرامگاه عطار

 

 

 

 

 

آرامگاه خیام

 

 

 

 

اینم حرم امام رضا (ع)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بابلسر - کنار دریا

 

 

 

تو مشهد قصد داشتیم طرقبه و شاندیز هم بریم ولی چون محمد معین اونجا

سرما خورد واسه همین نشد که بریم . فقط الماس شرق رفتیم ولی بازم

محمد معین نذاشت ازش عکس بگیریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان یاسمن و محمد پارسا
13 مهر 92 14:30
زیارت قبول مامان چرا خبر نکردید قم اومدید عکسها خیلی قشنگند عزیزم ایشالاه همیشه به گردش و خوشی و سلامتی


مرسی عزیزم
آخه یه شب بیشتر نموندیم قم اگه بیشتر میموندیم حتما باهاتون قرار میذاشتم
مرسی عزیــــــــــــــــزم
نازنين
13 مهر 92 17:12
اي جانم زيارت قبول عزيزم امام رضا پشتو پناهت گلم


ممنون عزیز دلم
باران قلنبه
13 مهر 92 18:03
عزیز دلم زیارتت قبول باشه
عزیزم ببخشید خیلی دیر به دیر بهتون سر میزنم از بس که باران شیطون شده


ممنون عزیزم
خواهش میکنم گلم لطف داری
عسل بانو
14 مهر 92 12:25
سلام عزیزم
زیارت قبول باشه
خوش به سعادتتون
ایشااله که ما رو از دعا محروم نکردی
ماشاله به محمدمعین خدا حفظش کنه
چه بزرگ شده ماشالاش باشه
ایشاله امام رضا پشت وپناهش باشه و زیر سایه پدر ومادر بزرگ شه عزیزم
دستای زائرتو می بوسم از دور
التماس دعا

ممنون عزیزم
خیلی به یادت بودم اونجا انشالا به زودی قسمت خودت هم بشه
ممنون خاله جون فدای محبتت
مامان دینا
17 مهر 92 14:25
زیارت قبول خاله جون.ماشالا بزرگ شدیا.این مامانی تنبل از بس دیر به دیر عکس میذاره بزرگ شدنت کاملا معلومه.


مرسی عزیزم
جبران میکنم از این به بعد
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 مهر 92 18:40
محمد معین نازم روزت مبارک قربونت بشم


ممنون خاله جون مهربون
خدا نکنه عزیزم
طاهره مامان امیرعلی
17 مهر 92 19:21
عزیزم زیارتتون قبول.


مرسی گلم ممنون
نازنين
17 مهر 92 19:26
مهربونم روزت مبارك


مرســــــــــــــــی عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 مهر 92 21:30
عزیز دلم من هر چی کامنت بود تایید کرد کامنت پر محبتتون راجب عکسها را تایید کردم اما راجب خاطره مشهد نظری نبود
وای مامان من عاشق اهنگ وبلاگتون هستم خیلی زیباست محمد معین خوشگلم و ببوسید دوسستون دارم خیلی زیاد چقد یادتون میکردم مخصوصا وقتی محبت اون اقای اردبیلی را دیدم دیگه شما شدید ملکه ذهنم

شاید من موقع ارسال حواسم نبوده درست ارسال نکردم
قربانت برم عزیزم لطف داری
خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 مهر 92 7:15


ما بیشتر
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 آبان 92 13:15
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد
ايمان به جز از حب علي پايه ندارد
گفتم بروم سايه لطفش بنشينم
گفتا که علي نور بود سايه ندارد
عيد غدير مبارک


ممنون از لطفت عزیزم
عید شما هم مبارک باشه
نازنين
1 آبان 92 17:59
مهربون عيدت مباررررك


مرسی گلم همچنین
آنی
2 آبان 92 1:47
زیارت قبول و همچنین عیدتون مبارک


ممنونم دوست عزیز
نرگس مامان باران
2 آبان 92 11:40
مهر تابان ولایت، شد نمایان در غدیر
باز بخشید این بشارت، خلق را جان در غدیر
«هر که من مولاى اویم این على مولاى اوست»
این ندا پیچید در گوش بزرگان در غدیر
خاطر اهل ولا زین گفته شد امیدوار
ناامید از رحمت حق گشت شیطان در غدیر
عید سعید غدیر بر شما مبارک


مرسی گلم عید شما هم مبارک
سمانه
4 آبان 92 19:08
سلام عزيزم... خدا محمدمعين عزيز رو واست حفظ كنه... تازه باهات آشنا شدم به ما هم سر بزن ... لينكت مي كنم دوست داشتي تو هم ما رو به اسم وانيا لينك كن. ممنون


سلام عزیزم ... ممنونم گلم
منم با افتخار لینکتون میکنم
آراد
4 آبان 92 19:09
سلام من محمدآراد هستم... دوست دارم با هم دوست بشيم به من سر بزن و لينكم كن. مرسي محمدمعين جون
راستي من پسردايي وانيا هستم.


سلام عزیزم
منم لینکتون میکنم انشالا دوستای خوبی برای هم باشیم
نازنين
13 آبان 92 20:26
محمدمعين خاله دلمون برات تنگ شده هااااا
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون مهربونم ما هم دلتنگ شماییم
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 آبان 92 8:54
مامان جون خیلی وقته ننوشتید ایشالاه حالتون خوب باشه و سلامت باشید محمد معین عزیزم و ببوسید[قلب
مامان و بابا
پاسخ
ممنون گلم خوبیم شکر خدا نمی دونم چرا هر چی سعی میکنم نمی رسم تند تند وبلاگمون رو به روز کنم مشغلم خیلی زیاده به زودی پست جدید میذارم مهربونم
مامان امیرمهدی
15 آبان 92 3:38
سلام عزیزم خوبی گلم؟؟؟خیلی وقته به دوستام سر نزدم.بخدا اصلا وقت نمیکنم.الان چند روزه دارم مرتب میام نت پستهای عقب افتاده زیاد داشتم که نوشتمشون.دلم براتون تنگ شده بود محمدم چطوره الهی فداش شم ماشالا واسه خودش آقایی شده.از راه دور میبوسمتون
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیـزم ممنون ما هم دلمون براتون تنگ شده بود حتما بهتون سر میزنم خانومی فدای مهربونیت عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 آبان 92 14:28
خصوصی عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
چشم گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 آبان 92 18:20
مامان جون اومدم بگم همیشه به یادتم
مامان و بابا
پاسخ
فدای محبتت دوست گلم