محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

محمدمعین زیباترین هدیه خدا

روزهای شیرین زندگی ما

1392/8/28 19:24
نویسنده : مامان و بابا
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از کلی تاخیر دوباره ســــــــلام   

پسر گلم : روزها یکی بعد اون یکی دارن میان و میرن و مهمترین اتفاقی که

می افته اینه که داری بزرگ میشی و من هر روز بیشتر از روز قبل اینو حس

میکنم , ولی خب یه ذره هم از شیطونی هات کم نشده و صبح تا شب

مشغول شیطنتی . خدا رو شکر

جونم برات بگه که دیگه استاد کامپیوتری شدی برا خودت , دیگه تو این زمینه

کاملا مستقل شدی, هر وقت حوصلت سر رفت میای سر لپ تاب و برا خودت

کارتون باز میکنی یا فیلمهای تولدت رو که خیلیم دوست داری نگاه میکنی

تازگیها هم که اینترنت یاد گرفتی و به سایت های مورد علاقت که بابا برات

تو favorites گذاشته سر میزنی و بازیهای مورد علاقت رو بازی میکنی. کلا 

دیگه تو این زمینه احتیاجی به کمک من نداری, البته گوشی همراه بابا و dvd

و تلویزیون هم مستثنی نیستن و یه لحظه از دست جنابعالی فرصت استراحت

ندارند. 

علاقه زیادی به نقاشی داری ولی خودت نقاشی نمیکشی , اکثرا دفتر نقاشیتو

میاری تا بابایی برات نقاشی بکشه, ول کن قضییه هم نمیشی و هزار تا درخواست

میدی که اینو بکش اونو بکش آخر سر هم یه چیزی طلبکار میشی و با عصبانیت

دفترتو بر میداری و میری 

دوست داری موقع کارتون دیدن یکی پیشت باشه و هی سوال میپرسی که این

چرا این جوری شد؟ این چرا رفت ؟ این چرا اومد ؟ و .... اگه اتفاق خنده داری هم

بیفته غش غش می خندی و بعدش چند بار اون قسمت رو میکشی عقب و دوباره

نگاه میکنی و میخندی 

عاشق عکاسی هستی و با گوشی موبایل یا دوربین هر کدوم که دم دستت

باشه کلی از در و دیوار عکس میگیری.

ژست های خودتم موقع عکس گرفتن خیلی بامزست معلوم نیست اصلا از کجا

یاد گرفتی 

دیگه کم کم داری عارت میکنی که شبا تو اتاق خودت بخوابی, البته نصف شب

بیدار میشی میای بالا سر من و میگی بیا تو اتاق من بخواب, خودشم خودت رو

تخت میخوابی به من میگی تو رو زمین بخواب منم که چاره ای جز اطاعت کردن

 ندارم لحاف و بالشم رو برمیدارم میام کنار تختت رو زمین می خوابم.

روزی چند بار گوشی تلفن رو میگیری دستت و مثلا زنگ زدی به کسی و کلی

باهاش حرف میزنی , دقیقا ادای من یا بابا رو در میاری موقع صحبت کردن

 

خلاصه اینکه کلی شیطون شدی و کلی فضای خونمون رو شیرین تر و شادتر

کردی این روزا و من بابت تک تک این روزها و این لحضه ها هزاران هزار بار خدا رو

شکر میکنم .


اینجا فقط چند تا عکس از اون مدل ژست گرفتنات رو میذارم که نمی دونم از کجا

یاد گرفتی

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان امیرمهدی
29 آبان 92 11:38
عزیزم ماشالا چه بزرگ شده واسه خودش مردی شدهخدا حفظش کنه ایشالاچه ژست هایی گرفته این وروجک...خاله به ما هم یاد بده
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جون قربون محبتت
نازنين
29 آبان 92 15:53
اي جانم محمد معين خاله خيييلي خوردني شدي جييييگر فيگورات منو كشته عجيجم
مامان و بابا
پاسخ
لطف داری خاله جون گلم
مامان امیرمهدی
29 آبان 92 16:58
عزیزم من که هر چی بود تائید کردم بیا یه نگاه دیگه بنداز شاید تو پستهای قبلی بودنراستی زن داداشت وضعیتش خوب شد؟خیلی براش دعا کردم
مامان و بابا
پاسخ
باشه عزیزم خوبه حالش ممنون مهربونم
مامان امیرمهدی
30 آبان 92 3:03
خیلی ناراحت شدم.هر چی مصلحت خداس.خدا رو شکر خودش سالمه
مامان و بابا
پاسخ
درسته خدا رو شکر فدات بشم عزیزم که تو این مدت جویای حالش بودی
نرگس مامانه باران
30 آبان 92 10:23
سلام عزیزم خونه جدیدتون مبارک بسیار زیباست امیدوارم همیشه خوش باشین نقاشی کشیدنه بارانم مثله محمد معین جونه با این تفاوت که من باید اطاعت امر کنم و آخرشم دعوامون میشه قربون ژستاش برم من
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلــــــــم ممنونم عزیز دلم میبینی تو رو خدا کار این وروجکارو خدا نکنه خاله جون مهربونم
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 آذر 92 8:50
وای فدات بشم من خوشگل من ماشالاه بزرگ شدی الاهی فدای اون ژست گرفتنات بشم من
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم فدای محبتت
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 آذر 92 8:51
مامان ببخشید اینترنت دجار مشگل شده به محض حل مشگل اومدم پیشتون ایشالاه مشگلی اگر دوباره پیش نیاد دوستتون دارم
مامان و بابا
پاسخ
انشالا که دیگه مشکلی پیش نمیاد ما هم دوستون داریم خــــــــــــــــــــــــــــیلی زیاد
مامان دینا
3 آذر 92 14:23
به به چه عجب شما بالاخره پیداتون شد.ماشالا محمد معین دیگه واسه خودش مردی شده.چه ژستایی هم گرفته .قربونش بشم من بووووووووووووس. راسنی خونه جدید مبارک.ایشالا که به خوشی بشینین.
مامان و بابا
پاسخ
دیدی بالاخره موفق شدم پست جدید بذارم ممنون عزیزم فدات مرسی گلم تشریف بیارین
مامان ایدین
5 آذر 92 16:03
ماشاا... واسه خودش مردی شده قربونش برم بووووووس
مامان و بابا
پاسخ
ممنون گلم فدای محبتت
مامان آنیسا
6 آذر 92 10:37
عزیزم
مامان امیرمهدی
8 آذر 92 1:49
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدی.اون رمزی که خواستی متاسفانه چند تا عکس بودن که مدیریت محترم حذفشون کرد منم بجاش یه مطلب گذاشتم میتونین تشریف بیارین
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم خدمت میرسم
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 آذر 92 9:45
خصوصی مامان
مامان و بابا
پاسخ
چشم گلم
مامان امیرمهدی
10 آذر 92 1:21
قالب جدید مبارک
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلم جدید که نیست ...
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 آذر 92 9:00
مامان گذاشتم ببخشید
مامان و بابا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان تارا و باربد
11 آذر 92 9:08
هزار ماشالا به این خوشتیپ مردی شده برای خود ش موفق باشید و پاینده
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلم دوقلوهای خوشگلتون رو ببوسید
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 آذر 92 7:51
دوست دارم محمد معین خوشگلم مامان چرا برامون پست جدید نمی زاری
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جون ما هم شما رو دوست داریــــــــــــــــــم چشم گلم به زودی پست جدید میذارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 آذر 92 14:48
خصوصی مامان
مامان امیرمهدی
21 آذر 92 2:16
ای مامانی تنبل پس چرا پست جدید نذاشتی هااااااااا؟
مامان امیرمهدی
23 آذر 92 17:54
اومدم بگم عاشقتم محمد معین
مامان و بابا
پاسخ
ما بیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشتر
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 آذر 92 11:32
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم که همیشه سر میزنی
ستارگان آسمان من
26 آذر 92 16:24
تقریبا گل پسرت هم سن پسر منه
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 آذر 92 19:31
ای خدا من هر روز میام مامان پس چرا پست نمیزاری
مامان و بابا
پاسخ
چشم عزیزم پست میذارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 آذر 92 8:26
محمد معین عزیزم تولدت مبارک http://tikpix.org/my_unzip/128929811912086290065.jpg
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم عزیزم واقعا خوشحالمون کردی بعضی وقتا دلم میخواد بهت بگم آخه تو چرا مجازی هستی؟؟؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 آذر 92 8:26
مامان جون اپم
مامان و بابا
پاسخ
عزیزمــــــــــــــــــــــ ممنونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان دوقلوها
28 آذر 92 11:12
تولد تولد تولدت مبارک عزیزم 120ساله بشی گل نازم بیا به وب دوقلوهای من آخه فردا تولد دوقلوهاست اینم کیک تولدشون نوش جون ---------------------- () () () || || || {*~*~*~*~*~*~*} @@@@@@@@@@@@@@@ {~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ {~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} {~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} {~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ مامان عزیز ازتون دعوت میکنم تو جشن کوچیک ما شرکت کنین همین حالا به آدرس وب سایت ذیل لطفا !!!! در ضمن با قدم رنجه تون و نظرتون ما رو سرافراز و دوقلوها رو خوشحال میکنید سپاسگذاریم
مامان و بابا
پاسخ
مبارک باشه چشم میام پیشتون