محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

محمدمعین زیباترین هدیه خدا

تشکر + عکس

1392/9/29 17:26
نویسنده : مامان و بابا
1,267 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

محمد معین گلم

دیروز که اومدم برات پست تولد بزارم دیدم دوست عزیزمون مامان یاسمن و پارسا

برامون کامنت گذاشته بود و یه فایل زیبا هم برات ارسال کرده بود که خیلی قشنگ

بود , چون کار داشتم و باید جایی میرفتم نرسیدم کامنت ها رو تایید کنم . شب اومدم

که هم عکسات رو بزارم و هم از دوست گلمون تشکر کنم که متاسفانه اینترنت قطع بود

دوست عزیزم معذرت میخوام که یه کم دیر شد , ممنون عزیزمــــــــــــــــــــــــــ از این همه

لطف و محبتی که داشتی امیدوارم یه روزی بتونم این همه محبتت رو جبران کنم از این که

دوست گلی مثل شما تو این دنیای مجازی دارم واقعا خوشحالم

محمد معین جون اینا عکسای دیشب بود

البته ناگفته نماند که امسال هم مثل سالهای گذشته

بعد از ماه صفر برات تولد مفصل میگیریم.

بازم میگم گل قشنگم تولدت مبارکـــــــ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان یاسمن و محمد پارسا
29 آذر 92 22:19
کاری نکردم عزیزم محمد معین عزیز دلمه و عاشق مامان مهربونش هستم دوستتون دارم یه دنیا بازم می گم تولدت مبارک عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
فدای محبتت عزیز دلم ما هم دوستتون داریم خیلـــــــــــــــــــــــــــــــی بیشتر
مامان امیرمهدی
1 دی 92 18:35
تولدت مبارک محمد معین جون ایشالا 120 ساله شیمنتظر تولدت هستیم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون مرسی
مامان امیرمهدی
2 دی 92 16:03
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عسل بانو
3 دی 92 8:34
سلام عزیزم تولد محمدمعین مبارک باشه ایشالله به سلامتی و خوشی عمر باعزت داشته باشه عزیزم ببخش که دیر به دیر میام تقدیم به محمدمعین عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم ممنونم عزیزم لطف دارین شما خواهش میکنم عزیزم ممنونم که سر میزنی دستت درد نکنه خاله جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 دی 92 12:35
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم عزیزم
ستارگان آسمان من
8 دی 92 2:52
تولد گل پسرت مبارک
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم
نازنین
10 دی 92 15:17
محمد معینم خاله تولدت مبارک یه سبد گل یه اسمون ستاره تقدیم گل پسری دوست دارم عزیزززززم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون عزیزم ما هم دوستتون داریم
نازنین
10 دی 92 15:18
سلام مهربونااااا دلمون حسابی براتون تنگیده بودااااا
مامان و بابا
پاسخ
ما بیشتـــــــــــــــــــــر
نازنین
18 دی 92 17:08
گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی کافیست من شما را به تمام نگاههش میسپارم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 دی 92 1:07
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیز دلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
طاهره
22 دی 92 23:41
سلام دوست خوبم ماشا الله به این پسره نازت.
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم عزیزم چرا آدرس نذاشتین؟
ستارگان آسمان من
29 دی 92 3:45
تولدت مبااارک
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم