محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره

محمدمعین زیباترین هدیه خدا

جشن تولد 4 سالگی ...

1392/10/25 13:14
نویسنده : مامان و بابا
1,892 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر گلم:

همونطوری که بهت قول داده بودم امسال هم مثل سالهای گذشته برات

جشن تولد گرفتیم, چهارشنبه هفته گذشته یعنی 18 دی ماه بابا بزرگها

مامان بزرگها , دایی ها و زندایی ها , خاله , عمه و عمو رو دعوت کردیم

تا کنار هم تولدت رو جشن بگیریم. جای همه دوستان خالی بود . امسال

هم تولدت خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی خوش گذشت

خودت که بیشتر از همه خوشحالی میکردی و شور و شوق داشتی.منم

امسال حواسم حسابی جمع بود و کلی عکس و فیلم گرفتم .خلاصه این

که همه چیز خوب بود خدا رو شکر,حالا لطفا برای دیدن جشنمون به روایت

تصویر تشریف بیارین ادامه مطلب


 

 

 

 

کیک تولد  4 سالگی

 

 

بخشی از غذاها و پیش غذاهای شام

 

 

 

 

 

 

اینم از آقا داماد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و ... کادوها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نفسم  بازم میگم تولدت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان یاسمن و محمد پارسا
25 دی 92 3:59
تولدت مبارک عزیز دلم وای چه کادوهای خوشگلی مبارکت باشه عزیز دلم دست مامان و بابا هم درد نکنه چه کیکی وای غذاهارا خوش و سلامت باشی عزیز دلم
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم عزیز دلم جای همه شما خالی بود
نازنین
25 دی 92 11:59
وای خاله خاله همه چی جشنت بی نظیر بود عکساتم خیییلی خوشگلو خوردنی افتادی اقا شدی عزیزم تولدت مبارک انشالا همییشه در کنار مامان بابا خوشحال ببینمت تولدت مبارک عزیزمیییییییی
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربون نظر لطف شماست ممنون از محبتت عزیزم
نازنین
25 دی 92 12:03
خاله سیستممون یه دفه هنگ کرد نمیدونم نظرم برات اومد یا نه بازم میگم همه چی جشنت بی نظیر بود و جنابعالی شدید خوشگل و خوردنی و اقا شدی تولدت مبارک عزیزممممم.
مامان و بابا
پاسخ
رسید کامنتت عزیزم ممنونم گلمـــــــــــــــــــــــــ
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 دی 92 17:46
خاله جون ما تو یه مسابقه شرکت کردیم دوست داشتی زود بیا رای بده
مامان و بابا
پاسخ
چشم عزیزم الان میام
مامان امیرمهدی
3 بهمن 92 11:36
ای جانم تولدت مبارک عزیز خاله ایشالا 120 ساله بشی گلمکادوهاتم مبارکت باشن خیلی قشنگنوای ببین چقدر ماشین گیرش اومده مامانی دست شما هم درد نکنه ایشالا دامادیش
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم عزیــــــــــــــــــــــــــز دلمـ
مامان امیرمهدی
3 بهمن 92 11:36
عزیزم ممنون که به یادم هستین دل منم براتون تنگ شده
مامان مهنا
6 بهمن 92 2:00
تولدش مبارک
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلمـ
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 بهمن 92 3:17
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم عزیزمـــــــــ
مامان دینا
7 بهمن 92 18:44
تولدت مبارک عزیز دلم.کادوهاتم خیلی خوشگلن.مامانی دستت درد نکنه بازم سنگ تموم گذاشتیااااا.
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم خاله جونیــــــــــــــــــــــ
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 بهمن 92 8:56
عزیزم خیلی کم میای دلم برا اون روزا که پست میزاشتی تند تند و میومدم از حال و احوالتون خبر دار میشدم تنگ شده چرا کم میاید عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
چشـــــــــــــمــــ گلم به زودی پست جدید میذارم عزیزم دوستتون دارم خیلی زیاد
نازنین
27 بهمن 92 18:05
خاله کجاییییین دلمون براتون تنگیده هاااااا
مامان امیرمهدی
29 بهمن 92 21:18
سلام عزیزم خوبی خوشی؟چه خبر؟مثل اینکه شما هم مثل من تنبل تشریف دارین هااااااا پس پست جدید کوووووو؟
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خوبم خدا رو شکر چی بگم والا
مامان امیرمهدی
6 اسفند 92 1:45
پس پست جدید کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مهنا
6 اسفند 92 15:31
ستارگان آسمان من
10 اسفند 92 15:06
تولدت مبارک عزیزممممم.......البته با تاخیر
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 اسفند 92 9:10
عزیز دلم قربون محبتت لطف داری عزیزم همین که به یادمون بودید محبت بی اندازتون را می ر سونه ممنونم عزیزم دوستتون دارم یک دنیا
مامان و بابا
پاسخ
ما بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــشتر
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 اسفند 92 9:11
رزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری نوروز پیشاپیش مبارک
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم گلمــــــــــــــــــــــ سال نو شما هم مبارک
مامی باران
27 اسفند 92 11:16
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. پیشاپیش سال نو مبارک
مامان و بابا
پاسخ
سال نو شما هم مبارک عزیزم
ستارگان آسمان من
29 اسفند 92 3:09
سلام دوست گلم .... سال بسیاااار خوبی رو براتون آرزو میکنم....عیدتون مبارک
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم دوست خوبم .... همچنین ... عید شما هم مبارک
عسل بانو
17 فروردین 93 12:16
تولد پسرمون مبارک البته یه کم با تاخیر همیشه زنده باشه سال نو هم مبارک شرمنده که دیر سر میزنم قالب وبلاگم خیلی قشنگه
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم عزیزم سلامت باشی سال نو شما هم مبارک خواهش میکنم عزیزم خیلی لطف میکنی سر میزنی چشماتون قشنگه عزیزم
بابا و مامان
7 مهر 93 17:03