محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

محمدمعین زیباترین هدیه خدا

بابایی تولدت مبارک

1391/10/17 17:59
نویسنده : مامان و بابا
2,168 بازدید
اشتراک گذاری

داستان بسیار زیبای ارزش پدر

پدر دستشو میندازه دوره گردنه پسرش میگه پسرم من شیرم یا تو؟
پسر میگه : من..!
پدر میگه : پسرم من شیرم یا تو؟!
پسر میگه : بازم من شیرم…
پدر عصبی مشه دستشو از رو شونه پسرش بر میداره میگه : من شیرم یا تو!؟
پسر میگه : بابا تو شیری…!
پدر میگه : چرا بار اول و دوم گفتی من حالا میگی تو ؟
پسر گفت : آخه دفعه های قبلی دستت رو شونم بود فکر کردم یه کوه پشتمه اما حالا…


نایت اسکین

امروز روز تولد کسی است

کسی خوب

کسی که مثل هیچکس نیست

کسی که لبخند هایش بوی طراوت باران و بهار دارد

امروز روز تولد مهربونترین بابای دنیاست

بابای خوبم تولدت مبارک

به اندازه تمام دنیا دوست دارم

دو سه روزه که دارم برات تولدت مبارک رو میخونم

بابا  جونم دوست دارم بابت تمام زحماتی که برام میکشی دستات رو می بوسم و ممنونتم

نایت اسکین

این کیک هم دستپخت مامانیه برا روز تولدت

و این هم تبریک مامانی:

شاید غرور… یا شایددلمشغولی های روزمره …اجازه نمیدهد هر روز بگویم دوستت دارم

اما امروز روز توست روز تولدت بهترین بهانه برای یاد اوری اینکه بی تو نمیتوانم زنده بمانم

تولدت مبارک بهانه زندگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
17 دی 91 16:10
بابای مهربون تولدت مبارک
مامان مهنا
18 دی 91 14:45
وای چ کردی چ کیک خوشگلی بابای محمدمعین خوشگل تولدت مبارک
مریم--------❤
18 دی 91 15:02
تولد بابایی مبارک ایشالله سایشون بالا سرتون
مریم--------❤
18 دی 91 15:03
اون تقویم واسه یکی از عزیزان دیگه بود....من واسه تبلیغات گذاشتممیتونی تو سایز a3سفارش بدی برات میفرسته فکر کنم 2 یا 3 تومن باشهتو لینکام هست(ازطراحی تا چاپ)
مامان امیر مهدی
20 دی 91 1:55
تولد تولد تولدت مبارک ایشالا 100 سال زنده باشه و سایش بالای سرتون باشه معلومه کیکه خوشمزه شده
مریم--------❤
21 دی 91 11:26
سلام وبلاگ شکلک ها کلی آپیده بدو بیا
مامان یاسمن ومحمد پارسا
21 دی 91 23:42
عزیزم ممنونم از راهنماییتون
مامان شايان
23 دی 91 16:11
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم اينم لينكشhttp://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php
مامان یاسمن ومحمد پارسا
25 دی 91 1:38
سلام عزیزم مدتیه میام وبلاگتون و اون تصویر قشنگه بالای وبلاگتون سیاه شده و دیده نمیشه نمی خواهید برای این تبلیغات زیادی اعتراضی کنید حیف نیست اون تصویر قشنگ محو شده دوستون دارم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
26 دی 91 0:53
عزیزم من باز وارد شدم همون طوره من روی خیلی از وبلاگها دیدم فکر کنم وبلاگ پریسا جون هم یه همچین حالته ادرسش و براتون میزارم وارد شدید متوجه منظورم میشیدhttp://parisajoon.niniweblog.com
مامان یاسمن ومحمد پارسا
26 دی 91 1:10
سلا مامانی میاید تو گپ براتون توضیح بدم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 دی 91 17:15
عزیزم الان اومدم وبلاگتون درست شده محمد معین نازم را ببوسید
مامان یاسمن ومحمد پارسا
29 دی 91 8:28
مامانی جون خصوصی
مامان دینا جون
29 دی 91 22:57
محمد معین جون تولد بابایی مبارک.ایشالا که همیشه سایه اش بالای سرت باشه.مامانی ای ول کیکت حرف نداره.دستت درد نکنه.
طراح بنر
2 بهمن 91 13:13
سلام وبلاگ خوب دارین موفق باشید طراحی وب سایت اینتر فیس قالب و بنر لوگو ارم ونشان با کمترین قیمت در کمترین زمان سری هم ب وبلاگ ما بزنید ونظرات خود ودرخواست خود رابزارید در صورت درخواست تبادل لینک اطلاع دهید موفق وپیروز باشید
هستی
4 بهمن 91 3:09
سلام تولد پدر خانه مبارک اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/