محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

محمدمعین زیباترین هدیه خدا

پنجشنبه 28 دیماه

1391/11/4 4:04
نویسنده : مامان و بابا
1,531 بازدید
اشتراک گذاری

 

محمد معین جونم :

پنجشنبه هفته گذشته یعنی 28 دی ماه همونطوری که قولش رو داده بودم  بابا بزرگها

ومامان بزرگها, دایی ها و زندایی ها, عمه مامانی, خاله جون ,عمو  و عمه رو دعوت

کردیم که برا شام بیان خونمون تا بعد از شام کنار جمع صمیمی و شاد خانواده تولدت 

 رو جشن بگیریم.

 جای همه دوستان خالی بود حسابی خوش گذشت , امسال خیلی بیشتر از

سالهای گذشته ذوق داشتی از چند هفته قبل منتظر روز تولدت بودی ,اونشب 

 میشد خوشحالی رو توی چشمات دید, خلاصه اینکه  جشن تولد امسالت هم

مثل سالهای گذشته برامون شاد و به یاد موندنی شد.

 زحمت عکس گرفتن رو دادیم به دایی جواد و چند بار تاکید کردم که بیشتر ازت عکس

 تکی بگیره اونم دستش درد نکنه تا تونسته بود عکس دسته جمعی گرفته بود فقط

 چندتا عکس تکی از اون شب داری بقیه عکسا دسته جمعین

از شام و تزیینات و بقیه چیزها هم اصلا  عکس نگرفتیم من سرم گرم مهمونها بود

و کلا فراموش کردم آخعمو جون هم کلا مراسم بعد از شام رو فیلمبرداری کرده بود 

راستش خیلی حالم گرفته شد وقتی فهمیدم هیچ مدرکی برای اثبات زحماتی که

برا شام کشیده بودم دستم نیست گریه

حالا لطفا برای مشاهده این سه چهارتا عکس باقی مونده تشریف بیارین

ادامه مطلب

نایت اسکین

این ماشینته که با اصرار ازم خواستی ماشین عروسش کنم

 

نایت اسکین

این کیک تولدته که طرحش با سفارش ما فرق داشت

بته

نایت اسکین

عکسای اونشب

البته همونطور که می بینی قضیه کلاه رو باز هم کوتاه نیومدی

وکلاه مورد علاقت رو گذاشتی سرت

نایت اسکین

کادوها

نایت اسکین

ضمنا مامان بزرگ ها , بابا بزرگ ها , عمو و عمه مامانی هم

زحمت کشیده بودن و خشکی حساب کرده بودن

دست همشون درد نکنه

تولدت مبارک عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان سویل واراز
4 بهمن 91 2:27
سلام محمد معین جان تولدت مبارک عزیزم خواستم برم به ادامه مطلب عکسهاتو ببینم ادامه مطلب باز نشد از شکلکهای سویل و اراز هم دیدن بفرمایید http://sheklakbaransevilaraz1391.niniweblog.com/
مامان یاسمن ومحمد پارسا
4 بهمن 91 2:55
عزیزم تولدت مبارک دست بابای و مامانی هم درد نکنه
مامان یاسمن ومحمد پارسا
4 بهمن 91 2:56
چه کادوهای قشنگی مبارکت باشه عزیز دلم
نرگس مامان باران
4 بهمن 91 15:19
عزیزم تولد مبارک ایشالا دوماد بشی سوار ماشین دومادیت عزیزم دوستت دارممممممممممممم
عموی محیط بان
4 بهمن 91 21:51
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
مامان ایدین
5 بهمن 91 17:29
ماشالا چه گل پسری به ما هم سر بزنین
مامان سارا
5 بهمن 91 17:54
سلام چه اقا پسر نازی داری ماشاالله وقت کردی به وبلاگ کوثری من هم سر بزن خوشحال میشییم


عزیزم فکر میکنم آدرس وبلاگتون رو درست نذاشتین وبلاگتون باز نمیشه
مامان مهنا
6 بهمن 91 14:14
ماشین عروسشو
مامان یاسمن ومحمد پارسا
7 بهمن 91 7:13
عزیزم خصوصی
مامان یاسمن ومحمد پارسا
7 بهمن 91 22:18
عزیزم تایید نکنی
مامان آیدین
8 بهمن 91 1:02
تولد محمد معین مهربون ترین پسر دنیا و پدر گرامیشان رو صمیمانه تبریک میگم ایشالا در کنار خانواده محترم همیشه سالم باشن
مامان دینا جون
8 بهمن 91 20:22
به به مبارکه عزیزم.دست مامانی درد نکنه .کادوهاتم که مثل خودت خوشگلن.ایشالا ماشین دومادیتو گل بزنین.
مامان حسنا
13 بهمن 91 15:51
ماشالا به پسرتون عزیزم پیش ماهم بیا