محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

محمدمعین زیباترین هدیه خدا

نفسم میلادت مبارک

1392/9/28 14:50
نویسنده : مامان و بابا
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

0f9fbdb2.gif16.gif 

تق ! تق ! تق !

پسرمــــــــــــــــ ...

اجازه هست پا به دنیای تو بزارم ؟

با خودم گل نمیارم ...

با خودم هدیه هم نمیارم ...

اما یه عالمه آرزو با خودم میارم تا تو رو همیشه تر و تازه نگه داره ...

با خودم کلی دعا میارم برای سلامتی تو ...

و با خودم عشق میارم تا کاری کنم که همیشه به دنیا لبخند بزنی ...

 

نفـــــــسمـــــــــ میــــــــــــــــــلادتــــــــــــــــ مبـــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاسمن و محمد پارسا
28 آذر 92 17:17
تولدت مبارک عزیز دلم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله عزیز و مهربونم
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 آذر 92 17:18
مامان تو پست قبلی براتون کامنت گذاشتم فکر کنم نیومده
مامان و بابا
پاسخ
چرا عزیزم شرمنده اینترنت قطع شده بود نتونستم تایید کنم عزیزم معذرت میخوام
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 آذر 92 17:19
مامان جون اپم
مامان و بابا
پاسخ
یه دنیــــــــــــــا ممنونم گلم
مامان دینا
29 آذر 92 13:36
تولد تولد تولدت مبارک.محمد معین جان عزیزم تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی خوشگل خاله.بووووووووس
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون لطف کردی
مامان محمد رضا
1 دی 92 20:35
تولدت مبارک عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم عزیز