محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

محمدمعین زیباترین هدیه خدا

مسابقه وبلاگی

1391/11/29 15:09
نویسنده : مامان و بابا
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

ما از طرف دوست خوبمون مامان یاسمن و محمد پارسا به یه مسابقه جالب

وبلاگی دعوت شدیم شرایط مسابقه اینه که سه دلیل برای ساخت وبلاگمون

بگیم و سه نفر از دوستانمون رو هم به این مسابقه دعوت کنیم.واما دلایل من

 برای ساخت این وبلاگ :

١) به نظر من کودکی هر کسی شیرین ترین و قشنگترین سالهای عمر و زندگیشه

اصلی ترین دلیل ساخت این وبلاگ ثبت لحظات زیبای کودکی محمد معین عزیزمه تا

وقتی بزرگ شد صندوقچه خاطراتی داشته باشه از لحظه لحظه کودکیهاش . که قطعا

روزی بازگشت و مرور این کودکی شیرین خواهد بود و آرامش بخش

٢)آشنایی با سایر وبلاگها و پیدا کردن دوستان خوبی که سر زدن به دنیای اونها  هم

لذت بخشه و هم میشه از تجربیاتشون استفاده کرد

٣) این وبلاگ با اینکه خاطرات محمد معین رو در خودش ثبت کرده اما پر شده از روزهای

زندگیه یک پدر ومادر . خیلی وقتها شیرین اما گاهی هم سخت , پر از استرس و نگرانی

عاشقانه هایی که برای درکشان حتما باید پدر و مادر شوی, پسرم: می نویسم شاید

روزی که پدر شدی بدانی که برای هر لحظه بزرگ شدنت چه زحمت ها کشیدیم و چه

لحظه هایی را گذرانده ایم , به امید روزی که تو را بزرگ و سر افراز ببینیم

و اما من هم از بین دوستانم این سه نفر رو دعوت به مسابقه میکنم:

مامان دینا جون

مامان عسل جون

مامان باران جون

البته دلم می خواست تعداد بیشتری از دوستانم رو دعوت کنم ولی خب

باید ٣ نفر رو انتخاب می کردم برای همین از همه دوستانی که دعوت نکردم

عذر خواهی می کنم               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان دینا جون
19 بهمن 91 23:21
مرسی عزیزم که مارو به این مسابقه دعوت کردی.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
21 بهمن 91 0:29
سلام عزیزم خصوصی
مامان یاسمن ومحمد پارسا
21 بهمن 91 15:29
سلام عزیزم رمز و ورداشتم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
21 بهمن 91 15:46
مامانی خصوصی
مامان انیسا
23 بهمن 91 15:56
واقعا همینطوره که میگید امیدوارم موفق باشید
نرگس مامان باران
26 بهمن 91 1:54
____*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________# ولنتاین مبارک
مامان یاسمن ومحمد پارسا
27 بهمن 91 23:56
عزیزم نیستید هر روز میام بهتون سر می زنم امیدوارم به همراه خانواده سالم و سلامت باشید
مامان کوثری
28 بهمن 91 18:26
سلام عزیزم اگر دنبال طرحی زیبا واسه تقویم 92 میگردید یه سری به وبلاگ من بزنید امیدوارم خوشتون بیاد http://temparti.blogfa.com/
هیراد و عمه لیلاش
28 بهمن 91 20:13
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدآرزومند ارزوهای شما
پری مامانی نیکان
28 بهمن 91 21:55
محمد معین جان و مامان گلش خیلی خوشحال شدیم که به ما سر زدید و با افتخارو اجازه لینکتون کردم.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 بهمن 91 23:51
عزیزم تایید نکن
ناهید
29 بهمن 91 14:46
سلام عزیزم.به وبلاگم سر بزن به کمکت نیاز دارم ممنون میشم کمکم کنی.