محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

محمدمعین زیباترین هدیه خدا

این روزهای محمد معین

1391/5/28 0:51
نویسنده : مامان و بابا
788 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم این روزها خییییییییییییییییییییییییییییییییییلی شیرین حرف میزنی , با کنجکاوی در مورد همه چیز سوال میکنی, اینقدر هم نظرات جالب و قشنگ میدی که من و بابایی کلی واسه شیرین زبونیات ذوق میکنیم , بیشتر ماشینها رو هم میشناسی. بیرون که میریم یکی یکی نشونش میدی ,چند روزم هست که علاقه خاصی به جرثقیل پیدا کردی و شش دانگ حواست تو خیابونه که هرجا جرثقیل دیدی نشونمون بدی, همچین هم ذوق میکنی که نگو,هرجا هم که بابایی از ماشین پیاده میشه زود میری میشینی پشت فرمان و اگه ماشین خاموش باشه  استارت میزنی ,این روزهاخیلی به نماز خوندن من وبابا دقت میکنی و بعداینکه ما تموم کردیم تو شروع به نماز خوندن میکنی

        نایت اسکین    

         

                                                                                     

                     عکسای نماز خوندنت رو هم میذارم ادامه مطلب

 

  

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

زهرا از نی نی وبلاگ213
15 مرداد 91 18:13
آفرین به محمدمعین که نماز میخونه احسنتم
زهرا از نی نی وبلاگ213
15 مرداد 91 18:14
چه عکسهای قشنگی چه گل پسری هزارماشالا
مامانی
15 مرداد 91 19:15
سلام عزیزم ماشالا هزار ماشالا به گل پسرت چه خوب نماز میخونی نورانی شدی خاله جونم خدا براتون حفظش کنه
مامانی
16 مرداد 91 6:32
گلم منتطرتم عزیزم بروز شدیممممممممم
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 13:12
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟ امروز روز آآآآآخـــــــــــــــررره
مامان یاشار و بهار
16 مرداد 91 13:29
التماس دعا عسلم. افرین به این گل پسر.
سپیده
17 مرداد 91 1:59
سلام با تشکر از رای شما اما متاسفانه مهلت رای گیری تا 12 شب بود.
مریم--------❤
17 مرداد 91 15:58
سلااااااااااااااااااام افزین گل پسر مامانی ببخش من نبودم اینجا و گرنه وب شما رو فراموش نکرده بودم که تو این مدت نظر نذاشتم
مریم--------❤
17 مرداد 91 15:58
عکسها عالین ماشالله پسر نماز خون
مریم--------❤
17 مرداد 91 16:00
رمز مطلب جدیدم برات خصوصی گذاشتم
مامان دینا جون
18 مرداد 91 22:38
ای جانم خاله ماه شدی گلم.آفرین عزیز دلم. التماس دعای مخصوص از محمد معین.
سپیده
19 مرداد 91 20:04
سلام. مسابقه شماره 2 شروع شد. دوست داشتید شرکت کنید.
خاله سنا
21 مرداد 91 2:18
اخی نازی
مامانی
24 مرداد 91 12:49
سلام عزیزدلم خوبی خانومی؟ من و طه بروزیم و منتظرتون هستیم
مامان سبحان جون
24 مرداد 91 18:49
سلام مامانی ماشالا گل پسرت چه بزرگ شده عزیزم به سبحان کوچولو توی مسابقه نی نی خوابالو رای میدی روز شنبه
مامان امیر مهدی
25 مرداد 91 18:40
سلام عزیزم نماز روزتون قبول باشه گلم یه زحمت براتون داشتم .اون مسابقه که یه بار به امیر مهدی رای دادین دوباره باید رای بدین چون اون موقع رای گیری شروع نشده بود اینم آدرسش.ممنون گلم http://mamiparisa.persianblog.ir/
سپیده
27 مرداد 91 13:31
سلام. رای گیری روز شنبه شروع می شود.
مامان سبحان جون
27 مرداد 91 17:36
ممنون که به ما سرزدین خانومی رای گیری از فردا شروع میشه ممنون میشم دوباره بیای و رای بدی اخه قبل از اون حساب نمیشه
مامان دینا جون
27 مرداد 91 19:46
عزیزم خصوصی داری.
مامان امیر مهدی
28 مرداد 91 1:23
ممنون بابت رای فدات
Windysmith
28 مرداد 91 10:31
سلام من تو مسابقه کودک خوابالود توی وبلاگ http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php شرکت کردم.این عکس کوچیکیام هست وقتی 2 سالم بود.امیدوارم به من رای بدین. به هرکی که به من رای بده متشکرم به وبلاگش کلی نظر میدم و توی وبلاگم برای پست ثابت تبلیغ میکنم بقیه بهش تو مسابقه رای بدن.متشکرم.ممنون.وقتیم رای گیری شروع شد خبرتون میکنم.مرسی
سپیده
28 مرداد 91 15:51
سلام. عید شما مبارک. با تشکر از رای شما.
آرزوی من
28 مرداد 91 17:14
ماشاالله عجب پسر خوش تیپ و مودبی یه خدا نگهدارش باشه
مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 مرداد 91 17:27
فدای اون دستای کوچولوت بشم که قنوت میبنده
مامان سبحان جون
29 مرداد 91 3:21
ممنون که به ما رای دادین
مامان پریا
31 مرداد 91 15:30
سلام مامانی خوبی؟عزیزم ما می خوایم یه چند روزی بیایم اردبیل می خواستم ببینم اب و هوای اونجا چه جوریه برا پریا چه لباسایی باید بر دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی
1 شهریور 91 8:19
سلام عزیزدلم خوبی خانومی؟ طه عزیزم 6 ماهه شد منتطر حضورت هستم
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:55
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
مامانی
3 شهریور 91 15:59
سلام عزیزدلم خوبی خانومی؟ بروزم عکسای سیسمونی پسلی رو گذاشتم منتظرتم
باران قلنبه
25 آبان 91 12:36
عزیز دلم چه نمازی میخونه