محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

محمدمعین زیباترین هدیه خدا

عکسای شب تولد

1391/9/28 3:46
نویسنده : مامان و بابا
3,783 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی وقتی اومدم پست تبریک تولدت رو بذارم دیدم خاله زهره برامون کامنت

گذاشته که به وبلاگش سر بزنم سورپرایز داره ,وقتی به وبلاگش رفتم

واقعا سورپرایز شدم دیدم یه پست با عنوان تولد محمد معین گذاشته و تولدت

رو تبریک گفته , خیلی خوشحال شدم دست گلت درد نکنه زهره جون مهربونم

عزیزم زحمت کشیدی انشالا تولد عسل جون جبران میکنم این دسته گل رو هم

از طرف خودم و محمد معین بهت تقدیم میکنم

 

واما تولد محمد معین:

عزیزم چون تو دوم محرم به دنیا اومدی  سالگرد تولدت

تا شش سالگی با ماه محرم وصفر مصادف میشه. تولد یک سالگی و دو سالگیتو

یک ماه زودتر جشن گرفتیم ,اما امسال در نظر داریم تا انشالا دی ماه برات تولد

بگیریم, امشب هم من و تو بابایی یه جشن کوچیک سه نفری گرفتیم که عکساشو

برات میذارم, انشالا یه ماه بعد یه جشن خانوادگیه مفصلتر میگیریم

حالا برای دیدن عکسای تولد ٣ سالگی تشریف بیارین ادامه مطلب

کیک تولد


شمع تولدت که خودت انتخاب کردی

کلاهت مال تولد یک سالگیته چون دوسش داری گذاشتی سرت

 محمد معین شمع ها رو فوت کن

اینم از فشفشه


خوشم اومد کیک رو خیلی ماهرانه بریدی



و اینجا که گیر دادی بازم شمع ها رو فوت کنی


حالا بابایی هی  شمع ها رو روشن میکنه تو فوتشون میکنی


یه بار دیگه


 بازم دوباره


و این داستان یک ربع ادامه داشت




عزیزم انشالا ١٠٠٠ ساله بشی و این لبخند قشنگ همیشه رو لبات باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 آذر 91 8:00
محمد معین جان عکسات هم خیلی قشنگه دست ما مانی و بابای درد نکنه بازم تولدت بهترین پسر دنیا را بهتون تبریک می گم
مامان درسا
28 آذر 91 13:02
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون
مامان مهنا
28 آذر 91 14:47
سلام عزیزم محمدمعین جان تولدت مبارک عزیزه دلم
مامان مهنا
28 آذر 91 14:48
چ جشنه س نفره ی قشنگی
طاهره مامان امیرعلی
28 آذر 91 18:44
سلام عزیز دلم. تولدت مبارک ،ایشالله تولد 120 سالگیت زیر سایه امام زمان و پدر مادر مهربونت.
مامان دینا جون
28 آذر 91 21:57
محمد معین جان عزیز دلم تولدت مبارک خاله.ایشالا که همیشه به خوشی کنار مامان و بابا جشن تولد بگیری و 10 بار شمع فوت کنی.بوووووس راستی یه سری هم به وبلاگ ما بزن کادوتو بگیر.
مریم--------❤
29 آذر 91 14:51
تولدت مبارک گلم دس بزنیین هورااااااااااااااااااااااااااااااااا
مریم--------❤
29 آذر 91 14:52
عکسها خیلی خوشگل بودن
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
29 آذر 91 15:38
محمد معين جان تولدت مبارك عزيزم يلدا هم پيشاپيش مبارك . هميشه خوش و شاد باشيد .
مامان یاسمن ومحمد پارسا
29 آذر 91 23:45
عزیزم یلدا بر خانواده محترمتان مبارک
مامان تارا و باربد
30 آذر 91 9:21
تولد گل پسر خیلی مبارکه یلدای شیرینتون هم مبارک باشه
مامان مهنا
30 آذر 91 15:51
یلدای شمام مبارک عزیزم
مامان امیر مهدی
1 دی 91 23:37
تولدت مبارک عزیزم انشاالله 120 ساله بشی گلم
مامان امیر مهدی
1 دی 91 23:38
آخر پاییز شد ، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها !! بشمار ، تعداد دل هایی را که به دست آوردی بشمار ،تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی بشمار ، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی ؟ جوجه ها را بعدا با هم میشماریم . . . عزیزم آپــــــــــــــم
مامان دینا
2 دی 91 16:41
عزیزم خصوصی داری
مامان امیر مهدی
2 دی 91 23:17
مرسی گلم که بهمون سر زدین محمد معین جونم رو محکم بوووووس کنید
من
2 دی 91 23:46
برایم شعری بگو نفیس باشد نَفَسِ ِ تازه میخواهم
باران قلنبه
9 دی 91 18:42
عزیز دلم تولدت مبارک ایشالا 1000 ساله بشی خوشگل خاله ایشالا جمه سه نفریتون همیشه شاد وخندون باشه