محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

محمدمعین زیباترین هدیه خدا

مسابقه وبلاگی

1392/3/16 16:29
نویسنده : مامان و بابا
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

ما از طرف دو تا از دوستان گلمون(مامان یاسمن و پارسای عزیز و مامان امیر مهدی گل) به مسابقه وبلاگی دعوت شدیم

1- بزرگترین ترس زندگیت چیه؟

 بیماری و مرگ عزیزانم ناراحت

2- اگر 24 ساعت نامرعی میشدی چیکار میکردی؟

 خونه فامیلا سر میزدم ببینم چیکار دارن میکنن خجالت

3-اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یکی از آرزوهاتو داشته باشه آن آرزو چیست؟

همه عزیزانم زندگیه جاوید داشته باشن قلب

4-از میان اسب و پلنگ و سگ و گربه وعقاب کدامیک را بیشتر دوست داری؟

دوست داشتن که نه... ولی از عقاب بیشتر خوشم میاد نیشخند

5-کارتون مورد علاقه کودکی؟

رابین هود مژه

6-در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

قیمه خجالت

7-اولین واکنشت به هنگام عصبانیت؟

بیخیال خدا اون روز رو نیارهکلافه

8-با مرغ و دریا و اورانیوم جمله بساز؟

کنار دریا نشسته بودم به مرغای دریایی نگاه میکردم و به اورانیوم غنی شده فکر میکردم قهقهه

9 - دو بیت شعر که خیلی دوست داری؟

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست ...هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود... قلب

10-اگه بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از گذشته حال و آینده سفر کنی آن روز کدام است؟

قبلا تو یه آزمون استخدامی قبول شده بودم ولی چون یکی از شهرستانهای اطراف دعوتم کردن انصراف دادم,اگه میشد دوباره به عقب برگردم انصرافمو پس میگرفتمو با کله می رفتم  خنثی

11ـ چه رنگی هستی؟

سفیـــــــــــــــــــدخنده

12-اگر قرار باشه از ایران بری کدام کشور رو برای زندگی انتخاب میکنی؟

جز ایــــــــــــــــــــــــــــــران دوست ندارم جای دیگه ای زندگی کنم قهر

13-بهترینsms موجود در اینباکس گوشیت چیه؟

باران هیچگاه تکراری نمی شود ... هر موقع ببارد دوست داشتنی ست و تو برای من بارانیمژه

14-اگر قرار باشه سه نفر از آشناهاتون رو برای امشب دعوت کنی کی هستن؟ 

سه نفر از بین دوستانم که بفرمایید شام راه بندازیمچشمک

15-اگر قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه زندگی حذف کنی اون کلمه چیه؟

استرساسترس

16ـ کسی رو که بخوای ملاقات کنی؟

یکی از دوستان دانشگاهیم که خیلی وقته ازش بیخبرم خیال باطل

17 ـ اسم دیگه ای برای وبلاگت انتخاب کن؟

تمام زندگی من محمد معینبغل

18-خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

سیـــــــــــب خنده

19-سه خصوصیات اخلاقی بدت؟

من و خصوصیت بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد؟  دروغگو دروغگو

20-کاشکی؟

هیچوقت دل کسی رو نشکینم دل شکسته

منم طبق روال مسلبقه سه تا از دوستانم رو به مسابقه دعوت میکنم

مامان دینا جون

مامان عسل جون

نازنین جان از وبلاگ پاییزان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نازنين
16 خرداد 92 22:16



مامان دینا جون
17 خرداد 92 14:52
ای ول خیییلی باحال بود.ایشالا این آزمون جفتمون قبول میشیم و با کله میریم.


خودمونیماااا خیلی زرنگی حالا یه شام قرار شد بدی نه که سه شب تلپ شی خونه رفقا.

من که صد در صد نفر اولم تو رو نمی دونم
آره دیگه تازه آخرشم یه جایزه میدن خرج و مخارج شام در میاد.

مامان یاسمن و محمد پارسا
17 خرداد 92 18:06
عزیزم خصوصی
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 خرداد 92 2:01
عزیزم پاسخهای قشنگی دادی مخصوصا پاسخ سوال سومت خیلی به دلم نشت

مرسی عزیزم

مامان امیر مهدی
19 خرداد 92 13:23
قشنگ نوشتی امیدوارم دوست قدیمیت رو ببینی


محمدمعین جونمو ببوس


ممنونم عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 خرداد 92 16:27
اپم عزیزم

الان میام گلم


مامان یاسمن و محمد پارسا
23 خرداد 92 2:40
عزیز دلم اپم


میام پیشت گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 خرداد 92 2:41
قالب جدید مبارک


مرسی عزیزمــ
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 خرداد 92 11:20
اپم عزیزم

میام پیشت گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 خرداد 92 8:57
عزیزم چرا نمی نویسید کم میاید دوست دارم بنویسید از حال و احوال محمد معین قشنگم از حال و احوال خودت عزیزم منتظر پست قشنگت هستم


ممنونم عزیزم که همیشه بهمون سر میزنی
یه کم گرفتارم انشالا به زودی آپ می کنم عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 خرداد 92 12:54
عزیزم دعوتید


ممنون گلم که همیشه بهمون محبت داری
نرگس مامان باران قلنبه
4 تیر 92 17:21
جواب سوال 19 خیلی باحال بود