محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

محمدمعین زیباترین هدیه خدا

ما برگشتیم ...

1392/6/25 23:20
نویسنده : مامان و بابا
1,160 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوبم ســـــــــــــــــــــلامــ ما برگشتیمــ

تو این مدت که نبودیم مشغول جمع کردن خونه قبلیمون بودیم و بالاخره بعد از چند ماه انتظار سیزدهم

شهریور به خونه جدیدمون اسباب کشی کردیم, چون کل وسایلمون رو تو یه روز آوردیم یه کم طول کشید

تا همه رو مرتب کنیم و خدا میدونه که چقدر خسته شدیم

محمد معین هم که چند روز اول حسابی دلتنگ خونه قبلیمون میشد و تا میتونست بهانه گیری میکرد

الان دیگه یواش یواش داره اونجا رو فراموش میکنه

خودمون هم که  تازه سه چهار روز هست که جمع و جور شدیم و فرصت نت اومدن رو پیدا کردیم

از همه دوستای گلم که تو این مدت بهمون سر زدن و جویای احوال بودن تشکر میکنم

دلم برا همتون تنگ شده

انشالا سر فرصت به همتون سر میزنم و بزودی با عکسای جدید محمد معین برمی گردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان دوقلوها(حسین-حسام)
28 شهریور 92 13:00
سلام عزیز دلم خوبی فداتوتن بشم
ای بابا ما نیستیم شما چرا یه حالی از ما نمیپرسین
من چند وقتی نبودم دلم براتون تنگ شده بود دوستون دارم


سلام عزیـــــــــــــــــــزم
آخه ما هم یه مدت نبودیم منم دلم برا همتون تنگ شده بود یه عالمه
حتما بهت سر میزنم گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 شهریور 92 15:48
سلام خوش اومدید عزیزم منتظر عکسهای قشنگتون هستیم


سلام عزیزمــــــ ممنونم
عسل بانو
30 شهریور 92 11:00
سلام. ایشااله به سلامتی باشه خونه جدید خیلی وقته خبری ازت نداشتم
نگرانت بودم
مراقب خودتون باشید
منتظرت هستم

ممنونم عزیزم
عزیزم دو سه بار اومدم بهت سر زدم ولی رمز جدیدت رو نداشتم برا همین نتونستم کامنت بزارم
دوستتون دارم خیلی زیاد
نازنين
31 شهریور 92 11:35
ديدن هر بامداد اتفاق ساده اي نيست" خوشايندست وتكرار ناپذير" گنجشكا بيخود شلوغش نميكننند.... دوست چهار فصلم اولين هفته پاييز بر وفق دلت...


ممنون عزیزم زیبا بود
عسل بانو
2 مهر 92 11:29
سلام عزیزم
تو رو خدا التماس دعا دارم
خوش بحالت
دعاکن امام رضا ما هم بطلبه
محتاج دعااااااااااااااااااااااااا هستم
ازت خیلی ممنونم
پست جدید گذاشتم


حتما عزیزم
انشالا به زودی قسمت خودت هم میشه
چشم میام پیشت
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 مهر 92 12:01
ممنونم عزیز دلم از مهربونیتون ممنونم که مثل یه غمخوار و مثل یه خواهر مهربون همیشه کنارم هستید

از بس که خودت خوب و گلی عزیزم
مامان دینا جون
5 مهر 92 13:24
چه عجب خانمی بالاخره اومدی.خونه جدید مبارک.ایشالا به خوشی بشینین.زود باش عکس بذار منتظریییییییییییم.


مرسی عزیزم چشم عکسم میذارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 مهر 92 2:05
مامان حالا که برگشتید چرا برامون پست ازمحمد معین جانم نمی زارید منتظریم


سفر بودم عزیزم پست جدید گذاشتم
مامان محمد رضا
19 آذر 92 17:56
سلام عزیزم مبارک باشه خوشحال میشم به وبلاگ پسرم سری بزنی مامان محمدرضا
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون چشم میام پیشتون